Call of Duty 9 در راه است
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

خالق بازی "Call of Duty: Black Ops" یعنی استودیو "Treyarch" امروز خبری منتشر کرد که همگان را شُکه کرد ؛ و ان چیزی نبود جز سری جدید بازی "Call of Duty 9" با اسم رمز "Iron Wolf" ، خبر تا حدی پیش رفته است که گفته میشود این بازی تست نیز شده است .
بر اساس گزارشاتی که سایت هلندی "PS3Life" که مخصوص بازی میباشد ارائه کرده است ؛ یکی از کابران انها در قسمت داشبورد "xbox" خود رفته و در قسمت وضعیتها با یکی از دوستان خود که در استودیو "Treyarch" کار میکند صحبت کرده است و این کارمند به وی اطلاعاتی عجیب در مورد "Call of Duty 9" ارائه کرده است . این مسئول Treyarch به این کابر گفته است بر روی "Xbox 360" عنوان "Iron Wolf" را تست کرده است و حتی مُد "Team Deathmatch" این بازی را نیز دیده است .
"حتی این کاربر برای اثبات سخنان خود نیز تصاویری نیز منتشر کرده است که در زیر میبینید . ایا Treyarch بر روی Call of Duty 9 با اسم رمز Iron Wolf کار میکند؟ .


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image




درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 219710
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1