بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

با وجود اینکه هدفون ها در انواع مختلف از نظر شکل و اندازه در بازار يافت می شوند، اما استفاده از آنها زماني که سر را بر روی بالش در رختخواب می گذاریم کار آسانی نیست و برای بعضی ها تقريبا غیر ممکن است! اگر بخواهید به پهلو بخوابيد و به موسیقی مورد علاقه خود از طریق هدفون گوش دهيد، آنها مانند ميخ هایی در گوش فرو می روند و احتمالا ترجیح می دهید دیگر به موسیقی گوش ندهید.

 

شرکت SleepPhones با ارائه یک محصول جدید شما را از شر هدفون های میخی خلاص کرده و محصول جديد این شرکت یک هدبند نخی سبک و قابل شستشو است. در جداره داخلی آن اسپیکر هايی بسیار ظريف و نازک جاسازی شده است. يک کابل منعطف نازک نيز خروجی اين هد بند است که به انواع دستگاه های پخش کننده متصل می شود.

 

به همراه این محصول یک سی دی هم که شامل چند ملودی آرام بخش است ارائه می شود. در واقع این محصول یک ست زیبا و قابل استفاده برای علاقمندان موسيقی و همه کسانی است که دوست دارند در حين استراحت و یا حتی ورزش به موسيقی گوش دهند.

 

قیمت این محصول 40 دلار است. با وجود آنکه کمی گران به نظر می رسد اما محصول متفاوت جالبی است. هر چند در مورد کیفیت صدا نمی توانیم نظری بدهیم. تصورش را بکنید، هد بندی را بپوشید و قصه ظهر جمعه را گوش کنید.

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

از همان روز اولی که کینکت برای کنسول بازی ایکس باکس 360 به بازار آمد هکر ها آن را به کامپیوتر متصل کردند و از آن برای انجام کارهای جالب با کامپیوتر استفاده کردند. مدتی پیش هم مایکروسافت یک کیت توسعه نرم افزاری مخصوص برنامه نویسی کینکت روی ویندوز ارایه کرد تا همه زیرساخت های لازم برای قدم نهادن به دنیای کامپیوترها آماده شود. حالا نوبت چه چیزی است؟ 

تصور اش را بکنید که در مقابل کامپیوترتان نشسته اید و با حرکات دست و یا صحبت کردن مشغول کنترل کامپیوتر هستید و این چیزی است که قرار است کینکت جدید مخصوص ویندوز برایتان انجام بدهد. احتمالا با خودتان فکر می کنید که چطور ممکن است این کینکت روی میز شما کار کند؟ چون کینکت فعلی برای تشخیص حرکات به حدود ۲ متر فضای خالی در مقابل اش نیاز دارد. 

پاسخ در اینجا است که قرار است یک کینکت جدید مخصوص کامپیوترهای شخصی ساخته شود که مخصوص تشخیص حرکات از فاصله نزدیک و حدود ۵۰ سانتیمتری است. در واقع کینکت جدیدی برای کامپیوترها به بازار می آید که مخصوص قرار گرفتن روی میز کامیپوتر شما است و با یک کابل یو اس بی به کامپیوتر متصل می شود. 

بنابراین حالا علاوه بر ماوس و کیبورد شما یک ابزار جدید برای کنترل کامپیوتر در اختیار دارید. می توانید آن را یک انقلاب بنامید؟ با کاربرد هایی که به صورت بالقوه دارد و تجربه استقبال قبلی کاربران از کینکت برای ایکس باکس، می توان تصور کرد که میلیون های کاربر با اشتیاق فراوان از ایده جدید مایکروسافت برای کنترل کامپیوتر ها استقبال کنند. 

کافی است چند ماه دیگر صبر کنید تا کینکت ویندوز را در بازار ببینید.

alt
آموزش تصویری شبکه کردن 2 کامپیوتر با کابل کراس

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شرکت AMD در نظر دارد با برند خود وارد بازار رم شود . این رمها فقط در بازار آمریکا عرضه خواهند شد .

http://www.the-pcworkshop.com/files/amd.png

این رمها در 3 حجم 2 ، 4 و 8 گیگی و 3 مدل عرضه میشوند :

1- مدل maintained – Entertainment با فرکانس 1333 و 1600
2- مدل Performance با فرکانس 1600 و زمان تاخیر پایینتر که به صورت یک جفت ماژول همسان ارائه می شود .
3- مدل Radeon Edition با فرکانس 1866 که برای سیستمهای مبتنی بر پلتفرم AMD بهینه سازی و تنظیم شده تا بهترین عملکرد را در آن سیستمها داشته باشد .

با استفاده از این کوله پشتی در مسافرت و یا هر جای دیگری که به پریز برق دسترسی ندارید می‌توانید لپ تاپ و یا آی‌پد خود را بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، ساعت‌ها روشن نگه دارید. شرکت ولتائیک به تازگی یک کوله پشتی تولید کرده است که می‌تواند لپ تاپ یا هر گجت دیگری را حتی زمانی که خورشید در آسمان نباشد شارژ کند‌.
http://www.pcandtechnologies.com/services/green_tech/product_images/volatic_backpack.png

این کوله پشتی دارای یک باتری ماژول خورشیدی مونوکریستال ۱۰ وات بوده که دارای دو پورت و چهار نوع تنظیم ولتاژ است و به یک باتری ۶۰ واتی متصل است. اگر کوله به مدت یک ساعت مقابل نور خورشید قرار گیرد ، انرژی کافی برای روشن نگه داشتن یک لپ تاپ را به مدت نیم ساعت به شما می‌دهد. هنگامی که خورشید در دسترس نباشد ، باتری می‌تواند با خروجی دوشاخه AC شارژ شود. باتری به اندازه‌ی کافی بزرگ هست که بتواند زمان عملکرد اغلب کامپیوترها را دو برابر کند و ولتاژهای ۱۶ یا ۱۹ ولت را تحویل دهد.


http://www.ecoproductsasia.com/wp-content/uploads/cobra2.png

این کوله پشتی دارای پورت‌های ولتاژ پایین ۵ و ۱۲ ولت نیز هست که برای اغلب دستگاه‌های قابل حمل کاربرد دارد. قابل ذکر است که در ساخت این کوله پشتی از پلاستیک بازیافتی PET استفاده شده است.



منبع: پیچگوشتی

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
آخرین روز از ماه آبان امسال، ایسوس به طور رسمی مادربورد‌های مجهز به چیپ‌ست X79 را در ایران معرفی کرد. ایسوس در حال حاضر سه سری P9X79، Sabertooth X79 و Rampage IV Extreme را ارائه کرده که از این میان، دو مدل از سری P9X79 در محل کنفرانس وجود داشت.


http://flyingsuicide.net/wp-content/uploads/2011/11/asus-rog-logo-1.png

همچنین مادربوردهای جدید به نسخه سوم فناوری BT GO! شرکت ایسوس مجهز شده‌اند که با استفاده از فناوری بلوتوث، امکان انتقال اطلاعات تا هشت برابر سریعتر از نسل‌های قبلی فراهم شده است. همچنین علاوه بر بلوتوث، این نسخه دارای کارت‌شبکه نیز است که نیاز به اتصال گیرنده‌های بی‌سیم Wi-Fi به مادربورد را برطرف می‌سازد.


بحث کامل در ادامه مطلب...

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

گیگابایت مادربرد های سری X۷۹ خود را که مبتنی بر این چیپ ست جدید ارائه شده توسط اینتل هستند را معرفی کرد.

به گزارش ایستگاه آی تی از ایتنا در صف این چهار شگفت انگیز نام پرآوازه G۱.Assassin خودنمایی می‌کند که البته با مسلح کردن آن با چیپ ست X۷۹ و تغییر در معماری آن و پیروی از فلسفه به کار رفته در تولید G۱.Killer برای ارائه بالاترین کارایی و کیفیت، این سرباز کارکشته حالا با نام Assassin ۲ G۱. نیز عملیات‌هایش را انجام می‌دهد.

http://theturbotech.com/images/source/hardware/gigabyte.png


تمامی اعضای این گروه به آخرین فناوری‌های گیگابایت مجهز شده‌اند که تجهیز آنها به ۳D Power و ۳D BIOS را می‌توان نمونه‌های بارز آنها دانست.

در توضیح قابلیت‌های این فناوری‌ها در معرفی این سری، گیگابایت افزود: “ما ابزاری را در محیطی کاملا سه بعدی ایجاد کردیم تا کاربران سه بعد اساسی در توان رسانی به پردازنده و حافظه را کنترل کنند، یعنی ولتاژ، فاز و فرکانس!” به این ترتیب با داشتن ۳-Way Digital Engine سامانه توان رسانی و نحوه آن به طور کلی در رایانه ها متحول گشته.

از دیگر اعضای این سری X۷۹-UD۷ است که با طراحی ویژه اش و با بهره گیری تمام عیار از امکانات این چیپ ست که ۱۵ مگابایت حافظه Cache L۳ و پشتیبانی از حافظه چهار کانال از نمونه های آن است، به عنوان متخصصی در اورکلاکینگ شناخته می شود.

از سویی X۷۹-UD۵ گیگابایت با داشتن ۸ اسلات حافظه می تواند به عنوان قلب تپنده یک شبکه و یک سرور کوچک بر روی پیکره بندی رایانه های خانگی به کار گرفته شود و با بهره بردن از پردازنده های این چیپ ست با سوکت ۲۰۱۱ می تواند عضو متفکر و تحلیلگر گروه نام بگیرد.

از طرفی برای کاربرانی که به توانایی این پردازنده های جدید نیاز دارند ولی نیازی به سلاح های سنگین این حرفه ای ها ندارند، X۷۹-UD۳ ارائه شده که می تواند گلوله آتش کوچک جمع نام بگیرد که با هزینه ای به مراتب پایین تر کارایی در خور چیپ ست X۷۹ را ارائه می کند با این توصیفات شروع دوره ای جدید در صنعت مادربرد کلید خورد.

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
در این مقاله قصد داریم پرقدرت ترین محصولات دو غول گرافیکی دنیا را به چالش بکشیم!

http://fc06.deviantart.net/fs22/f/2007/349/4/9/nVidia_PNG_icon_by_DKman.png

http://www.bestgaminglaptop.net/wp-content/uploads/AMD-Radeon.png


 بحث کامل در ادامه مطلب...

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

http://www.userlogos.org/files/logos/mafi0z/GoogleB.png

Google January PageRank 2012 Update

Expected time: 30 Jan, 2012 – 2 Feb, 2012

Google June PageRank 2012 Update

Expected time: 30 Jun – 2 July, 2012

Google October PageRank 2012 Update

Expected time: 30 Sep – 2 Oct, 2012

Google December PageRank 2012 Update

Expected time: 31 Dec – 3 Jan 2012



دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شرکت سیاره سبز در اواسط مهرماه، کیس جدید GREEN با نام X5 FUSION را به بازار داخلی عرضه کرد. نمای ظاهری پنل X5 تحت الگوی کیس FUSION طراحی گردیده و امکانات و توانمدی های جدید و بیشتری برای پنل جلو و اسکلت داخلی آن در نظر گرفته شده است.



 بحث کامل در ادامه مطلب...

درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 218709
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content