بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

M@mad Holidays logo (GOOGLE)

خوب همون طور که می دونید موتور جستجوی بزرگ گوگل برای هر مناسبت بزرگی لوگوی خود را عوض می کند حالا منم در این پست برای شما لوگو های جدید گوگل در مورد کریسمس و تعطیلاتش قرار دادم اما چون عکس وبلاگ رو سنگین می کنه اونا رو تو ادامه مطلب گذاشتم!

راستی این جمله کریسمس مبارک به چند زبان دنیا هم کاری از گوگل است.

HOLIDAY LOGO OF GOOGLE M@mad

لطفا برای کسب لوگوهای گوگل روی ادامه مطلب کلیک کنید ممنونم

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

این ترفندم  یکی از بازدید کننده محترم درخواست داده بود براش گذاشتم موفق باشی

سلام خدمت همه دوستان. امروز می خوام یه روشی براتون معرفی کنم که می تونید بدون اینکه نرم افزاری روی موبایل نصب کنید به راحتی با آی دی یاهو خودتون چت کنید و همچنین ایمیل خودتون را به راحتی باز کنید بدون اینکه صفحات سنگینی رو باز کنید. برای این کار کافیه فقط با موبایل خودتون لینک http://sg.m.yahoo.com را باز کنید. بعد وارد یه صفحه سبک و متنی می شید که می تونید هم به راحتی توی یاهو سرچ کنید هم ایمیلتونو چک کنید و هم وارد یاهو مسنجر خودتون بشید. همچنین دوستانی که اینترنتی دارن که سرعتش خیلی بالا نیست می تونن این لینک رو روی کامپیوتر خودشون باز کننو خیلی سریع  و توی یک چشم به هم زدن ایمیل خودشونو چک کنن.

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سلام امروز براتون یک مقاله آوردم در مورد ترفندهایی برای جستجو در گوگل اما با اونایی که همیشه دیدید فرق می کنند.این مقاله رو من از توی روزنامه جام جم(کلیک) برای دوستان تهیه کردم امیدوارم  مورد استفاده قرار بگیرد. 

دوست دارید با اینترنت آشنا شوید؟ حتما شنیده‌اید كه می‌گویند در اینترنت همه چیز پیدا می‌شود اما آیا شما هم توانسته اید هر چه می‌خواهید در اینترنت پیدا كنید؟ اگر در این كار ناموفق بوده اید به‌جای اینكه به‌دنبال دوره‌های آموزش اینترنت باشید بهتر است كمی ‌به موتورهای جستجو سر بزنید و با ترفند‌ها و راز و رمز‌های جستجو آشنا شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید ممنونم

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
G74SX از محصولات سری ROG شرکت ایسوس است و با طراحی خاص خود نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

ایتنا

علت انتخاب این تیتر برای این نوشته تنها به دلیل این بود که ایسوس G۷۴SX را برای گیمر‌هایی ساخته است که حساسیت خاصی به اجرای بازی‌ها در هر زمانی دارند.

G74SX از محصولات سری ROG شرکت ایسوس است و با طراحی خاص خود نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

این نوت‌بوک با دو مدل پردازنده Core i۷ ۲۶۳۰QM، Core i۵ ۲۴۱۰M به بازار ارائه می‌شود که کاربر می‌تواند محصول را با یکی از این دو مدل پردازنده خریداری کند.
البته در این میان یک موضوع مهم را نباید فراموش کرد و آن این است که در صورتی که کاربر پردازنده دو هسته‌ای را برای این نوت‌بوک انتخاب کند حداکثر قادر است هشت گیگابایت روی این سیستم قرار دهد اما در صورتی که از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده کند این مقدار به ۱۶ گیگابایت می‌رسد.

مانند پردازنده صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچی این محصول هم دارای دو دقت است یکی ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل و دیگری ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با میزان بروز رسانی ۱۲۰ هرتز برای نمایش تصاویر سه بعدی. در کنار این صفحه نمایش یک کارت گرافیک Geforce GTX۵۶۰M با دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی قرار دارد که وظیفه پردازش تصاویر را بر‌ عهده دارد.

این محصول با هارددیسک های ۷۲۰۰ دو در دقیقه و یا درایو SSD صد و شصت گیگابایتی ارائه می‌شود. اما با این وجود کاربر می‌توان از دو هارددیسک در این محصول استفاده کند.


اما به جز این موارد عواملی مانند طراحی خاص این محصول که فرد را به یاد کشتی خاصی نیروی دریایی امریکا یا هواپیما‌های جدید امروز می‌اندازد و همچنین طراحی زاویه دار صفحه‌کلید برای کاهش خستگی مچ کاربر باعث شده است G۷۴SX واقعاً برای گیمر‌های حساس در نظر گرفته شود.

البته در این میان نباید وجود ویژگی EAX Advanced HD نسخه ۵ و وجود خنک‌کننده خاص آن را که باعث خنک‌ ماندن صفحه‌کلید می‌شود را فراموش کرد.


دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

سامسونگ به طور رسمی از تراشه ی جدید۵۲۵۰ Exynos رونمایی کرد. این چیپست ۲ هسته ای ۲ گیگاهرتزی سریعترین پردازشگر سامسونگ تا به امروز است.

پی سی پرس – چیپ جدید ۵۲۵۰ در پی موفقیت Exynos 4210 ( پردازنده ی Galaxy S II ) طراحی شده و بر خلاف تراشه ی قبلی، بر مبنای هسته ی A15 تولید خواهد شد. بر اساس اعلام سامسونگ این تراشه ۲ برابر نسخه ی قبلی خود سریعتر است در حالی که به دلیل ساختار ۳۲ نانومتری HKMG مصرف انرژی کمتری نیز دارد.

پردازنده جدید سامسونگ
پردازنده جدید سامسونگ

از نظر کارایی گرافیکی نیز با جهشی بلندی رو به جلو مواجهیم. پهنای باند حافظه ی گرافیک نسبت به قبل ۲ برابر شده و به رقم ۱۲٫۸GB/s رسیده است. و به این دلیل این SoC از حداکثر تفکیک پذیری ۲۵۰۶×۱۶۰۰ پشتیبانی می کند که آن را گزینه ی مناسبی برای تبلت های آینده خواهد کرد. همچنین توان پردازش این چیپ نسبت به قبل ۴ برابر شده و با این حساب در اجرای بازیهای سنگین نیز دچار مشکل نخواهد شد.

تولید انبوه این SoC از فصل دوم ۲۰۱۲ آغاز می شود پس فعلا منتظر Galaxy S جدید با این چیپ نباشید.


دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

شرکت ماکروسافت در سال ۲۰۰۶ بازیی را در سبک شبیه ساز پروازهای هوایی تحت عنوان Flight Smiulator X عرضه کرد. شما در این بازی می توانستید همانند یک خلبان واقعی به انجام انواع ماموریتها بپردازید و به طور حرفه ای با انواع مختلفی از هواپیماها پرواز کنید. این کمپانی در اظهار نظر جدیدی گفته که قصد دارد شماره دیگری از این عنوان را منتشر و به اصطلاح ریبوت (Reboot) کند، اما این بار با نام جدید Microsoft Flight عرضه خواهد شد.
این بازی شامل ماموریتهای متنوع و مختلف مانند پیدا کردن محل مشخص شده در نقشه، حرکات اکروباتیک، و ماموریتهای مبتنی بر داستان مانند پیدا کردن افراد گم شده، حمل محموله و یا مسافر و دیگر حالات مشابه است.
این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۲ به طور انحصاری برای پلتفرم ویندوز عرضه خواهد شد.



در طی چند وقت اخیر، بازی های پر سر و صدا و زیادی عرضه شده اند و هر کدام رکورد هایی به ثبت رسانده اند. اما حالا در جدید ترین اخبار رسیده از سوی شرکت مایکروسافت از حال و هوای شبکه جهانی Xbox Live، با توجه به کمبود های بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در بخش چند نفره اما باز هم این بازی توانسته از جایگاه بسیار خوبی در این شبکه بر خوردار بشود.

بر اساس اطلاعات رسیده از مایکروسافت، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با توجه به حضور بازی های پر قدرتی همچون Battlefield 3،Call Of Duty:Modern Warfare 3 ،FIFA 12 ،Gears of War 3 و بازی های زیادی دیگری که از بخش چند نفره هیجان انگیز برخوردارند؛ اما باز هم Skyrim جز پر طرفدار ترین بازی ها در شبکه Xbox Live به حساب می آید و در حال حاضر پس از دو بازی از سری Call Of Duty یعنی MW3 و Black Ops در رده سوم بیشترین بازی شده های شبکه Xbox Live قرار دارد و پیش بینی شده است که این بازی بتواند در چند مدت دیگر به رده های بالاتر هم برود.

همچنین از Live و PSN خبر میرسد که عنوان آرکید یوبی سافت یعنی From Dust در یک رکوردشکنی باور نکردنی حضور دارد و تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ مرتبه دانلود شده است.


دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

مطمئنم همه شما دوستان فعال در این سایت، خاطرات گیمی و جالب زیادی دارید میتوانید چیز های زیادی از دوران گیمری خود مطرح کنید. همه ما میدانیم که گیم تاثیر بسیار بزرگی روی زندگی مان داشته است و از زمانی که اولین بار، اولین بازی خود را تجربه کردیم، دگرگون شده ایم و به نوعی گیم تاثیرات بسیار زیادی روی زندگی ما داشته است. اصلا تا حالا فکر کرده اید که اگر الآن به این شکل اهل گیم و گیمر نبودید زندیگتان با حالا چه فرقی داشت؟ گیم حالا عضوی از زندگی شما است و شما عاشق بازی کردن هستید.
به شخصه قبل از این که وارد دنیای گیم شوم، فردی بسیار عادی بودم و تنها کاری که میکردم درس خواندن و حرف زدن با تلفن و فوتبال دیدن بود! اما از وقتی که اولین بازی خودم را تجربه کردم، به مراتب و با گذشت زمان تغییرات زیادی در من به وجود آمد و باعث شد که من فردی دیگر بشوم و در مورد همه چیز ریز بین تر و با دقت تر بشودم و خلاصه به طور کلی من را دگرگون کرد؛ به طوری که حالا اگر بیشتر از ۴ یا ۵ روز بازی نکنم، کلا افسردگی میگیرم و برایم یک فاجعه است!
حالا این تاثیراتی که گیم روی من داشته مختلف بوده اند و گاهی خوب و گاهی بد. مثلا یکی از اثرات بدش این است که من دیگر باید عینک رو بزنم به چشمم در حالی که قبلا چشمم سالم سالم بود و هیچ مشکلی نداشت.

گیم زیادش خوب نیست اما باعث تقویت خلاقیت و قدرت تخیل انسان میشه و از نظر من و خیلی از گیمر های دیگر باعث باز شدن فکر هم میشه. اما در این وسط شاید خیلی از بچه ها، نوجوانان یا حتی جوانان و بزرگتر از آن ها هم شاید مشکلی در بازی کردن دارند که این مشکل “گیر دادن والدین به بازی بچه هایشان” نام دارد و خیلی از گیمر ها با این مشکل رو به رو هستند! نمونش خود من هم که اوایل بازی میکردم مرتبا سرم غر میزدند که بچه برو درستو بخون، بچه بازی رو ول کن و … و این اتفاق برای خیلی های دیگر هم افتاده است و چیز عادی به شمار می آید. اما حالا پدر و مادر من دیگر مخالفتی با بازی کردن من ندارند.

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

سال پیش بود که سران اکتیویژن با کمک استودیو Eurocom، بازی اکشن و سوم شخصی با نام ۰۰۷ Golden Eye برای Wii عرضه کردند و اتفاقا این بازی توانست جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند و دوباره یاد بازی ها و فیلم های جیمز باند را در میان گیمران زنده کند. اما بعد از آن و با توجه به این که این بازی نمرات خوبی گرفته بود و انتظارات مردم هم بالا تر رفته بود، اکتیویژن دوباره سال بعد یعنی امسال تصمیم گرفت که این بار نسخه HD بازی را برای Xbox 360 و PS3عرضه کند. در این نسخه که چند وقتی میشود عرضه شده است، محتویاتی اضافه شده است و اکنیویژن سعی کرده تغیراتی در آن نسبت به گذشته به وجود آورد. از جمله این تغیرات میتوان به اول شخص شدن بازی اشاره کرد.

در نسخه قبلی جیمز باند، پیرس برازنان شخصیت اصلی بازی یعنی خود جیمز باند بود ولی در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded این شخصیت عوض شده و به جای آن دنیل کریگ نقش جیمز باند را ایفا میکند. داستان ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded دارای محتویاتی خوب و پر نقش است که باعث میشود گیمر به خاطر داستان بازی هم که شده یک بار آن را امتحان کند. در خط داستانی بازی چرا و چگونه های زیادی حضور دارند که با پایان بردن مراحل مختلف میتوانید به آن ها پی ببرید و همین شما را مشتاق میسازد بازی را تمام کنید. داستان بازی به این شرح است که در ابتدا جماهیر شوروی به علت اختلافات بسیار زیاد و جنگ ها خونین بسیار، از هم میپاشد و در ادامه روسیه جانشین آن میشود. در روسیه نیز افرادی هستند که با انگلستان به نوعی دشمنی دارند و دائما در حال جنگ تحمیلی هستند و یکی از بزرگترین اهداف آن ها از بین بردن سفارت انگلستان در روسیه است و در پی همین اتفاقات ماموران مختلف از جمله مامور ۰۰۶ از انگلسان به روسیه سفر میکنند تا جلوی آشفتگی های به وجود آمده را بگیرند؛ اما این مامور به تنهایی از پس همه کار ها بر نمی آمد و در ادامه جیمز باند یا مامور ۰۰۷ نیز به کمک آن می آید و پس آن،هر دو آن ها با نقشه هایی از پیش برنامه ریزی شده شروع به جنگ با روسی ها میشوند و پس از کمی جلو رفتن در خط داستانی بازی، متوجه هلکوپتر های بسیار مجهز و پر کاربرد EMP در لشکر روسی های میشوند و این امر را به انگلیسی ها اطلاع میدهند.
به طور کلی داستان ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded بسیار پر هیجان و زیبا میباشد و ارزش امتحان کردن را دارد. البته لازم به ذکر است که این داستان برگرفته از فیلم نامه فیلم جیمز باند در سال ۱۹۹۵ نیز میباشد.

اما بر خلاف داستان هیجان انگیز و پر محتوای بازی، وضعیت جلوه های بصری، کاراکتر ها، صدا گذاری تخریب پذیری و عوامل دیگر زیاد راضی کننده نیستند. صدا گذاری برای کاراکتر ها واقعا در بعضی مواقع بسیار بد انتخاب شده و با شخصیت خود کاراکتر تشابهی ندارد. انفجار ها بسیار مصنوعی هستند و به طور کلی تخریب پذیری در این بازی تا وقتی گیم پلی نخواهد، وجود نخواهد داشت و در جایی هم که صحنه هایی به وجود می آیند که ماشین ها یا چیز های دیگر منفجر میشوند نیز اصلا مانند یک انفجار واقعی جلوه نمیکنند و صدا گذاری این انفجار های که از خود انفجار هم بد تر هستند! بسیار بسیار خشک و بی هیجان که گاهی وقت ها گیمر فکر میکند آدامس بادکنکی زیر پاهایش ترکیده است به جای نارنجک! علاوه بر این ها، زمانی که سرباز های دشمن را میکشیم، بلافاصله بعد از این که روی زمین می افتند غیب میشوند و حتی یک قطره خون هم روی زمین باقی نمیماند و تنها چیزی که از آن ها به جا مانده میشود، اسلحه آن ها است که اگر بخواهیم میتوانیم آن ها را برداریم. واقعا این طور صحنه سازی مصنوعی برای یک گیمر اصلا خوشانید نیست. واقعا وقتی که جنازه ها غیب میشوند و حتی قطره ای خون هم بر جا نمیماند، میتواند اعصاب خیلی از گیمر ها را خورد کند. من هم به شخصه اصلا از این اتفاق در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded خوشم نمی آید چون نشان از مصنوعی بودن بازی دارد. به طور کلی وضعیت صدا گذاری، تخریب پذیری، باگ های عجیب و غریب و دیگر عواملی مانند این ها در جیمز باند جدید بسیار ضعیف هستند و در حد و اندازه های یک بازی حرفه ای سطح اول نمیباشند.

گرافیک

گرافیک بازی هم چیز دندان گیری نیست و همه این ها هم به خاطر پا فشاری اکتیویژن برای استفده از موتور قدیمی خودش یعنی موتور قیمی Infinity Ward است که دیگر برای ساخت بازی های این نسل و نسل بعدی نمیکشد. در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded هم از همین موتور استفاده شده بود که اصلا جوابگو نبود در اکثر مواقع بازی افت فریم های شدید و واضح نبودن تصاویر در چشم بودند که همه این ها باعث پایین آمدن گرافیک در بازی میشوند و اکتیویژن باید برای ساخت بازی ها بعدی اش به فکر یک موتور بازی سازی جدید تر و پیشرفته تر باشد چون واقعا دیگر این موتور به درد بازی هایی که منتشر خواهند شد نمیخورد و تنها کاری که میکند، پایین آوردن گرافیک بازی است.

میرسیم به هوش مصنوعی بازی؛ هوش مصنوعی نیز در این بازی بسیار ضعیف است و در درجه های سخت بازی هم کار های عجیب و غریب سربازان به چشم میخورند. حتی در بعضی از مواقع نیز سرباز های دشمن در دو قدمی شما قرار دارند اما دارند به آسمان ها و در و دیوار تیر میزنند و این نشان از باگ ها و هوش مصنوعی کم در بازی است. به طور کلی عوامل زیادی در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded باعث ضعف بازی میشوند که شاید بتوان دلیل این نقاط ضعف بسیار زیاد در بازی را عجله کردن اکتیویژن برای ساخت و روانه بازار کردن این بازی دانست که باعث شده از خیلی از نقاط  ضعف بازی چشم پوشی شود و حالا بازی معایب به این زیادی داشته باشد.

گیم پلی

اما گیم پلی بازی بر خلاف عوامل ضعیف دیگر آن نیز متنوع و پر هیجان است و بازی کننده در حین انجام مراحل بازی به محیط های جدیدی بر میخورد که در هر کدام از آن ها وظیفه جدید و متفاوتی بر عهده دارد. البته میتوان این گیم پلی خوب بازی را نوعی تقلید از سری Call Of Duty هم دانست. چرا که بسیاری از مراحل بازی گیم پلی مشابهی با مراحل بازی های سری CoD دارند و اکتیویژن برای این که گیمران از گیم پلی بازی خوششان بیاید، سعی کرده قسمتی از گیم پلی سری معروف و محبوب Call Of Duty را نیز در بازی جای دهد. البته درست است که گیم پلی بازی عالی است و تنها در بعضی جا ها نقاط ضعفی دارد، اما قطعا تجربه کردن دوباره یک گیم پلی و مراحل تکراری که قبلا در بازی های گذشته تجربه شده اند زیاد خوشایند نیست و این هم نشان از خلاقیت به خرج ندادن اکتیویژن در ساخت گیم پلی بازی است.

میرسیم به اسلحه های بازی؛ دست بازی کنندگان در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded برای انتخاب اسلحه بسیار تنگ است و اسلحه هایی که در بازی وجود دارند از نوع های مختلفی نیستند و تنها چند نوع کم از اسلحه هایی که از آن ها در این جور بازی ها استفاده میشوند حضور دارند و همان چند نوع کم اسلحه ها هم درست و حسابی نیستند! صدای شلیک گلوله های بسیار مصنوعی است و حتی در بعضی مواقع از روی صدای شلیک گلوله ها نمیتوان فهیمد که چند نوع تفنگ در حال تیر اندازی هستند! به خاطر این که صدای شلیک تفنگ ها بسیار نزدیک به هم هستند و در بعضی مواقع اصلا نمیتوان آن ها را از یک دیگر تشخیص داد.
بخش چند نفره بازی هم نسبت به نسخه قبل که در سال گذشته عرضه شده است، پیشرفته تر شده و امکانات بیشتری را به گیمر میدهد تا اگر از بخش تک نفره بازی خوشش نمیامد به سراغ بخش چند نفره بازی برود و سرش را با استفاده از آن گرم کند. اما با این حال بخش چند نفره این بازی هنوز جای پیشرفت دارد …
در مجموع ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded یک بازی بود که به علت عجله کردن سازندگانش در انتشار آن نتوانست خوب ظاهر شود و انتظارات جیمز باندی علاقه مندان به جیمز باند را بر طرف کند.

داستان: ۹٫۳
تخریب پذیری:۶
صدا گذاری و موسیقی:۶٫۵
گرافیک:۷
گیم پلی:۸٫۵
بخش چند نفره:۸
امتیاز کلی:۷٫۵

با سلام من سعی دارم تا در بین این همه نقد و اخبار زیبا در سایت کمی به موضوعات خاص تر بپردازم. هم اکنون می خواهم به شما پیشنهاد کنم وقتی می خواهید با دوست یا آشنا به صورت آفلاین دو نفره بازی کنید چه بازی هایی را انتخاب کنید.
تا حالا شده است که دوستتان به خانه ی شما بیاید و بخواهید با هم بازی کنید و در انتخاب بازی دچار مشکل شده باشید؟

به نظر من برای دو نفره بازی کردن بازی های ورزشی را اولویت خود قرار دهید. فرقی نمی کند که چه ورزشی باشد از فوتبال و بسکتبال گرفته تا بازی هایی چون تنیس و بوکس٫ در این بازی ها لازم نیست صفحه ی بازی دو تکه شود و حواس گیمر را پرت کند. (به جز اتومبیل رانی) و همچنین در این بازی ها می توانید هم یار باشید هم مبارز یکدیگر. بازی های ورزشی هیجان خاصی دارند و لحظه ای نباید غافل شوید چون ممکن است امتیاز دهید.
بعد از بازی های ورزشی سراغ بازی های اکشن سوم شخص می توانید بروید که با توجه به دو تکه شدن صفحه می توانید به همه جا دسترسی داشته باشید مانند بازی splinter cell. همچنین معمولا بازی های دونفره سوم شخص به گونه ای هست که شما و طرف دیگر ماجرا یار هستید و مطلع شدن از مکان یکدیگر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند. بلکه حتی به شما کمک هم میکند.
در این بین کمتر به سراغ بازی های اول شخص بروید مانند call of duty چون دشمن هستید و اطلاع از مکان یک دیگر زیاد جالب نیست و هیجان بازی از بین می رود مگر دارای کنسولی چون psp باشید و با سیستم ارتباطی wlan با یکدیگر بازی کنید و یا آنلاین بازی کنید که اصلا بحث ما در مورد مولتی پلیر غیر آنلاین است.

درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 769
بازدید کل : 219453
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content